söndag, mars 13, 2011

Backpacker ala 159 kr

Min "dra-maten" som kostade


typ 159 kr på Ikea har funkat alldeles ypperligt och var dessutom ljudlös. Var den fungerade? Under vår 10-årsjubileumweekend. :) Vi har bott på Rica Hotel Stockholm precis vid Hötorget och där insåg vi snabbt man skulle handla BILLIG SPARREEES. Det var iallafall det som alla basunerade ut. I fredags på väg till Stockholm hittade vi en säljare på Blocket som sålde 2 biljetter till Melodifestivalfinalen för pris under utgångspriset. Biljetterna skulle dessutom hämtas där han arbetade - i en butik vid just Hörorget. Sagt och gjort, Globen fick det bli! Det var lika sköj som vanligt. :) Vi mysade på bra i helgen och jag är nöjd att jag fortfarande är så jävla skitans kär i min karl efter ett decennium. Säga vad man vill om honom, men han har alltid stått där vid min sida vad som än har hänt runt mig. Puss på honom!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Drog du en Dramaten full med sparris hela vägen hem från Hötorget??!!

    SvaraRadera