lördag, juli 02, 2011

Ingen uppkoppling

Eftersom vi har tänkt att vara i stugan ett antal dagar, så laddade jag Internetdongen med 30 dagars förbrukning ala 279 kr. Tror ni att det funkade...fick åka in till Deje för att kunna betala räkningar...

Vi har iallafall varit i stugan i sex nätter och sju dagar. Detta innebär att vi har ätit kokt potatis i lika många dagar. Ja, för så vill en del gamlisar ha det, kött, sås och potatis, och nåde den som vågar sig på att exprimentera ihop tex en pastasallad med vanlig ost, vitlöksfeta och en massa annat gojsigt. Då blev de livrädda. :) Vi hade iallafall en trevlig midsommar och blev glada när vi kunde flytta in i
Lillstugan igen då vi blev fyra färre. Vi hade då sovit som packade koldolmar i två nätter och Patrik fick tom sova i tält.





























Vädret har skött sig och jag har prommat, löpt och solat fläsket.










De enda som inte skötte sig var de där förbannade hästflugorna och äckelbromsarna!

Vi drog hem för att hjälpa styvson å sambo flytta till ett annat samboskap. De bodde föressten i en jättemysig lägenhet som jag önskat vore min i mitt tidigare liv, fast den de flyttade till var helt okej och den ligger centralt och bra. Själva bäringar var över på 1:45 typ, rackarns många som bar. Patrik sträckte ryggen och går omkring och tjötar om massage...

Imöra middag med dopp! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: