onsdag, januari 11, 2012

Sista slapprövsdagen!

På mitt jobb har man 35 semesterdagar (över 40 år) och jag har ganska många kvar iom att jag alltid tar ut flex när jag behöver vara ledig. Flex har jag dessvärre oxå rätt gott om...
Under jul- och nyår har jag saggat bort 8 semdagar och detta är min sista. (jobbade mellan jul och trettonhelgen) Då pratar vi verkligen sagga ala Pejja. Dessvärre hade jag förträngt tabortjulen, så idag måste jag gå upp till äckelvinden. Den är äcklig pga att den är tottofull helt enkelt och behöver struktureras. Sambon har för övrigt inte varit där på ett gäng år för att undvika att få ett psykbryt. Jag har dock inhandlat plastlådor på Ikea och har fått bort ett antal skolådor och tre flyttkartonger som resultat av detta. Känns gött att se framåt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar