söndag, mars 25, 2012

The day after...

Igår kändes det som en jättebra idé att ta bilen till tjejkalajset på Öa. Och värdinnan som propsade på att komma och hämta mig, men nehera, jag ska åka egen bil och promenera och hämta sen dagen efter. Jäjjemänsan sa hon klämkäckt!

Just nu tar det emot som fän att cykla dit ut och hämta den kan jag säga, ööööh beama hit den för fan!!

Nä, nu tar man sig i kragen, spänner på sig hjälmen och sätter på Spotify och drar.

Det var för övrigt lika trevligt som vanligt i Larssonska palatset och jag har ont i rompa idag...satt länge på en uppröjning i jaccuzzin serrni. ;)

Ps. Det var underbart att cykla. Jag är fanimej gjord för att vara cyklist! Jogga, gå, styrketräna - boring. Cykla till Mariestad, javisst! Ska nog ta med Patrik på minicykelsemester i sommar och sova i tält. Om pappa Arne "lånar"
mig sin snyggcykel som han kanske inte orkar cykla på snart. *blinkblink*
En sak bara - jag måste köpa riktiga cykelskor och riktiga trampor. Sorry Patrik. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar