torsdag, juli 19, 2012

Hello from the Tattarhouse!

Det var någon som inte orkade ta ur sin tvätt förra tvättiden. Tydligen inte första gången enligt tjejen som jag delar tvättstuga med.
Riktigt tattarhus det här!
Men jag tycket det är coolt jag. Det händer 1000 gånger mer saker här än i vårt gamla dödgrävarhus
Var nere i spelbutiken/konditorit. Hon som stod jobbade där frågade om jag trivdes i min nya lägenhet...sen kom en annan granne in, han som är 45+ med lång patettofs och som kom hem pruttfull och vinglade som fan i lördags. + ytterligare en granne, hon som är dretbrun, har spegelglasögon, rullator och som tidigare sålde Bingolotter på Ica. (hon såg skitsur ut när man inte handlade) Det är kanske hon som bor ihop med sin son, min fd sökande som är börjar närma sig 60 och kom i ambulans TILL huset när vi flyttade in.
Jag trivs! ;)
Patrik trivs inte! Han kan inte koncentrera sig på trivsel förrän vi kommit i ordning 100% OCH fått nya dörrar. (de vi har nu är vinnö' å skackö'
och har slagit sig så vi kan inte stänga dem ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar