tisdag, september 11, 2012

Poorly

Dåligt uppdaterat här ser jag.
Hänger mycket på Instagram nuförtiden - Cyndeepeters.
Har iälläfäll varit hemma idag för förkylning. Hostade förskräckligt inatt och fick sitta upp och försöka sova. Astmatiker som jag är, så sätter det dig i lungorna tyvärr.
Imorgon får jag dock pallra mig dit -har klipptid på em!!! Vi får se om håret känns perfekt när jag går till jobbet imorgon, det brukar det göra samma dag som man ska frisera sig. Weird...

Elin kom till oss igår, så nu får vi fajtas i 2v ;)
Imorgon fyller Patrik år och på lördag kommer ett alla hans släktingar för att fira och inviga lille lägenheten. Hoppas de dricker upp allt vin som vanligt! :) Planerar plockmat så det står härliga till, sen om allt blir gjort är en annan sak...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar