måndag, augusti 31, 2009

De blå fleecetröjornas paradis, Chill out och lite Chill in

Har fått skäll av kompisan Mia för att jag inte uppdaterar två gånger om dagen. Men i min värld är det antingen på eller av, svart eller vitt. Bipolär kanske? Så bloggar jag, så gör jag det rejält eller inte alls. :-)
Mia och jag var som sagt var på Värmlandsnäs förra helgen och bara soooftade. Jag drack väl nästan ur en baginbox rosé på egen hand, Mia smuttade lite bara, hihi.
Det blåste halv storm, så vi lekte badkrukor, tror aldrig jag varit där utan att bada, men jag har å andra sidan aldrig varit där som 42-åring heller. ;-) Stugan som begåvats med nytt kök kändes förändrad, visseligen till det bättre, men jag som alltid har "kliande fingrar" och vill göra om allt saknade faktiskt det gamla köket, även gamla sommarrummet. Konstigt va! Vi åt ganska hälsosamt för att vara vi två, även om Patrik inte tror det. En chipspåse varade faktiskt i två dagar... :-) Solen var framme och vi likaså både på lördagen och söndagen. Längtar till nästa år igen.

1 kommentar:

  1. Jag mé längtar till nästa år. Så skönt att bara vara och göra ingenting och samtidigt få prata ur sig.

    SvaraRadera