tisdag, juni 21, 2011

Fylla...

...år har jag också hunnit med. Inläggen ligger inte i ordning...

I och med att jag skulle till Stockholm i helgen, så blev det ingen traditionell middagsbjudning och jag tänkte faktiskt hoppa över firandet. Men så var det ju Wille... :) Han skulle ändå vara hos farmor den eftermiddagen, så de kunde ju komma. Sen pappa...ja han fick ju komma. Han tyckte det var orättvist om inte Pär å Maria fick komma. Jaja, kom då och fira gamla tanten.

Fick ett vattenbälte av Patrik som man ska ha vid lååång jogg, så nu måste jag jogga seriöst, dock har han som införskaffade bältet snott mina joggingskor...Av pappa fick jag vackra liljor och Converse och av mamma, Pär och Maria ett jättefint kakfat i "silver".

Corn tårtan smakade så himla sött iår, undrar om smaken förändrats sedan i fjol, men nä, det kan den inte ha gjort för jag har ätit tårtan varje dag sedan i fredags. (mån idag...) Mums!




























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar