fredag, juni 03, 2011

Så var vi då i stugan!

Svärmors stuga hör lixom sommaren till. Man längtar extremt mycket efter att åka hit, men efter två veckor på sommarsemestern längtar man extremt mycket hem! :) Iår flyttade svärparenteserna hit extra tidigt, eftersom de bägge numera är pensionärer. Jag förundras över att de inte ser och njuter av vad de har, en stor brygga nere vid vattnet där man kan njuta av solnedgången (sitter där ensam nu) hela kvällen. Nä, vi sitter där uppe i skuggan och stänger sedan in oss i stugan och ser på tv typ...Tur att jag gillar mitt eget sällskap. :) Här är så vackert, är ni hemmablinda eller? Älska Sverige i sommartid. Sen när jag blir pensionär ska jag ALLTID komma hem på sommaren! ;)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar