måndag, augusti 13, 2012

Türkiye <3

Idag är det femte dagen vi vaknar här i Side, Turkiet. Min klocka ringer 06.50, znoosar till 07.00 eller till dess att Patrik morrar åt mig att gå upp.
Sen blir det en morgonpromme till Sommar i P1. Har hittills blivit berörd på ett eller annat sätt av de jag redan lyssnat på.
Idag blev det ett gammalt program med Filip & Fredrik från 2007 (på rekommendation av sambon). Det var riktigt roligt!

Snart frukost, om jag lyckas väcks de andra sömntutorna... Elin morrar inte fullt lika mycket som den andra, men de är rätt trötta på mig och jag kan förstå dem en smula, för vem vill bli väckt av en hurtfrisk käring som säger: -Gooood morrrrrrgoooon alla glada älsklingar, idag är det sol ute!
;)
Sen blir det beach -lunch-Efes-Yatzy-pool-rosé på ballen-middag-kanske lite drinkar å shopping i Side.
Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar