söndag, maj 10, 2009

Bokklubb

Vi hade bokklubbsträff hos Anna idag. Maggis var tillrest och sedan representerade Lotta och Helena. Dessvärre verkar det som om jag har påverkat mina vänner negativt, då fler och fler "gör en Pija", dvs inte läser boken. Men vi fikar väldigt bra. :-)
Jag har ju så svårt för att läsa böcker, dock tar jag mig igenom Hänt Extra med lätthet. :-)
Anna bjöd bl.a. på ny kexsmak, Singoalla Lakrits. Mmmm tycker Pija, intressant tyckte resten.
Det har varit en terapeutisk orgie i tjejkompisar, i dagarna tre med mycket fniss och skvaller.
Tycker att karlar borde göra likadant ibland, för att få ur sig allt de går och bär på. Eller hur? ;-)

1 kommentar:

  1. Men karlar är inte funtade så tyvärr...
    Har idag hittat en ny blogg som jag inte kan sluta läsa och som kanske kan vara av intresse: innandufanns.blogg.se

    SvaraRadera