fredag, maj 01, 2009



Dagens tävling! Vinn en egen 11-åring med allt vad detta innebär. Alldeles gratis! I I paketet "pre-teen" ingår bl.a: orka...jobbigt...måste jag...jag är trööött...öööh
Fastjagfickväljaklädersjälvibutiken, så har alla helt plötsligt efter några månader blivit fuuula och töntiga. Men guud, hallååå, det kan jag ju ha på mig...är du dum eller? Nä, jag håller bara mentalt på att förbereda mig på en unge som blir tonåring på riktigt eventually...hm..
Idag slängde hon tom på luren i örat på mig när jag ifrågasatte henne. Det är första gången, förmodligen inte den sista...Så passa på!

2 kommentarer:

  1. Hmm låter jobbigt det där..... Tror jag avstår budning denna gång *s* /Cissa

    SvaraRadera
  2. Hahaha, undrar hur mycket skit du kommer få för detta?

    SvaraRadera