söndag, maj 06, 2012

Återhämtning?

Vet inte om det beror på:
1. mitt ekorrhjulsliv
2. att jag är tvilling
3. "tjejmagen", "PMS"

Men, i helgen har jag varit totalt osocial och inte gjort ett scheiße!

- Är stressad som fän på jobbet! Chefen avsatte 5,5 h för att sitta och gå igenom alla ärenden med mig, för jag satt fast i en enda stor gegga av needy sick people och tog mig inte över vattenytan. Hjälp mig! Do ge mig jobb va!
Vem hjälper mig då? Jag lämnar hela tiden ifrån mig energi, men får knappt någon tillbaka.
Imorgon ska jag iallafall gå till en människa som ska hjälpa mig framåt i framförallt jobbet, men skulle tro att privatlivet halkar med på köpet. Jippi, känns lyxisch!

- Min tvillingsjäl kan vara just tvilling, antingen vara skitsocial, men lika gärna skitosocial.

- Har en nedrans svår PMS som reagerar så fort hormonnivån i kroppen förändras vilket kan innebära att jag blir "kônstig" även efter mens...Har haft jädrans ont i magen iallafall och ser fram emot att så småningom bli av med skiten.

Men, eftersom jag faktiskt är 44 år, så har jag ju faktiskt ett val - I can do whatever I want! (det säger de korkade människorna i Jerry Springer)
Jag KAN ta sådana här helger om jag vill. Pilutta er! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar