söndag, maj 13, 2012

Studentjubileum

Det är 25 år sedan jag studenten och igår kväll fick jag möjligheten att bli 20 år igen. Vi var hela fem (!) personer från vår klass E3C som träffades på Pitchers innan supén på Statt
Kändes konstigt att alla fann sina roller direkt och att man i stort sett bara kunde gå på där man avslutade, dvs med PARTAJ!
Jag rökte tom igår- precis som jag gjorde då...hm...

Det var verkligen skitkul och stämningen var mycket hög -gött att gå ut på ett ställe där alla är lika gamla och där man känner ett hel bunt med människor.
Men, det gick upp för mig att vi faktiskt har passerat medelåldern och att det inte bara är partyparty i livet-
en kille hade dessvärre gått bort i cancer. :((((

Nästa återträff är 2017 och då fyller jag 50 ÅR!!! *svimmar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar