lördag, april 18, 2009

Länge leve solen + dåligt betyg för ny Magnum


Jag är ju en person som definitivt lever upp så fort solen börjar lysa längre och värma mer.
Det är precis som om hela min hjärna börjar tina och jag får sådan energi att göra en massa...
En av dem var att ta en lång promenad med Elin, fast hon cyklade naturligtvis, latmask. Sen drog vi en varsin Magnum på tôrgô, jag tog en av vårens glassnyheter, Magnus Tempation Chocolate. Man fick den i en liten fånig papplåda. ??? Pijas betyg: liten, kändes konstigt kornig, inge vidare, dessutom så innehöll den hasselnötter, så nu har jag ont i magen. Blä, nä, tacka vet jag Lakritspuck!

Fick ett sånt där rördgråtanfall av att se ännu en ful, mobbad, okänd talang ta juryn i Britain´s got talant 2009 med storm. Susan Boyle!!!
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
Man kan inte annat än bli imponerad samtidigt som det är sååå tragiskt att denna människa inte har accepterats av samhället och som 48-åring inte ens fått bli kysst.
For fu.. sake, kunde inte någon ha plockat hennes ögonbrynen, färgat håret och tagit med henne ut på puben.
Jaja, jag är inte så snygg osminkad jag heller. Patrik säger att jag ser ut som en silverfisk. :-)
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar