tisdag, april 14, 2009

SATS + hamster


Idag utnyttjade jag min friskvårdstimme och begav mig till SATS för första gången på lääänge.
Anki min "personliga tränare" var naturligtvis den första att möta mig innaför dörren...jag som bara ville gå och gömma mig. Hon var glad att jag tagit mig i kragen iallafall.
Jag förstår inte varför man skäms...dom skiter väl i om du kommer eller inte, ja, eg. kanske de bryr sig lite grann, de har skickat brev och ringt och efterlyst mig. :-)
Tog i för kung och fosterland på crosstrainer och gåbandet= kramp i vaderna i natt.
Huva!

Ang hamster
När jag sitter vid datorn i Elins rum (hennes dator är för närvarande snabbast), så blir Klara hamstern skogstokig, hon ska bara uuut. Hon har blivit så himla tam och sällskapssjuk så nu blir hon tookig om hon inte får komma ut, hon försöker hon gnaga gallren. Försök föressten ta kort på en hamster...värre än att jaga en typ 2-åring faktiskt. :-)
Ciao!

1 kommentar:

  1. Kanske jag kan locka med 5 km på Kilene 1 gång i veckan på kvällstid?? Kul att du tagit dig plats i ditt rätta forum. Lycka till!!

    SvaraRadera