söndag, april 19, 2009

Pija är en stor hamster = lite renssöndag


Skulle egentligen ge mig på fönstren idag, eftersom jag aldrig putsat dem och vi har bott här i snart 2 år...Men först så SKULLE JAG BARA...och hamnade i garderoberna. Det blev det stora "vårlyftet" istället dvs lyfta upp allt som inte är vår/sommar och inte passar. Har så svårt att slänga, bara hamstrar och hamstrar...men några säckar till Myrorna blev det. (Ang fönsterputs, så har jag fått ett telefonnummer till en kille som ska vara bra och inte alltför dyr...ska jag våga ringa honom, eller får jag stryk av Patrik då...)
Ser fram emot en händelserik vecka: måndag:yla, tisdag:träna, onsdag:fest m. AF, torsdag:yla, fredag:ut m Rallyt-Rocky + middag, lördag: Rocky igen m Lollo å Lotta.
:-)
Ciao
Ps. Yla=sjunga i kör.
Ps2.Fortfarande ingen mobil, lägger in ett kort på en Pija istället. Igår pressade Klara in all bomull som hon skulle bygga med i sitt hus i käkarna, såg ut som på kortet ungefär. Haha.

2 kommentarer: