söndag, april 29, 2012

Drömtydning

Dröm: Sambo och jag skulle flytta in i ett rum i en studentkorridor (!). 12 kvadrat med toa typ. Med sådana där sängar som antingen är singelsängar, eller så blir de tillsammans en tvåvåningssäng
När vi kom dit, så var det grejor kvar i rummet, så vi fick sätta oss i det gemensamma vardagsrummet så länge.
Vi fick vänta vääääldigt länge och han bredvid (!) blev mer och mer frustrerad. Det var tydligen en utbytesstudent som heter Tomasz som bodde där sa någon.
Jag gick och kollade om han var färdig, men upptäckte att han flyttat tillbaka alla grejor igen och nu gick inte att kommunicera med honom, det verkade som han hade fått en psykos eller något...
Då blev jag SÅ jävla arg och skrek : - I'm very crossed at you, why in the hell have you moved all your things back you damn idiot!!!! Men eftersom han var i en psykos, så svarade han inte, han var ju i sin egen lilla värld.
Alla roommates hjälptes åt att flytta ur hans grejor så att vi finally kunde få komma in, vad vi nu skulle göra där...men stackars psykotiska Tomasz hade ju ingenstans att ta vägen...sen slutade drömmen...

1. Patrik är på Åland - liten hytt???
2. Vi ska flytta snart
3. Patrik skickar alltid iväg mig - det är jag som är projektledaren...
4. Jag var såinihelvetesjävlaarg- pms just nu
5. Sjuka människor runtomkring mig som jag ska "ta hand om". Mitt jobb!

Eftersom jag inte vet hur drömmen slutar kan jag bara gissa att eftersom den stackars utbytespöjken inte hade någonstans att ta vägen, så låg vi väl skavfötters antar jag. :)



1 kommentar:

  1. Hahahahaha
    Ja, en dröm säger mer än tusen ord ibland. Trevlig Valborg!

    SvaraRadera