lördag, april 28, 2012

Ellepellemyspys

I fredags tog jag en spontanflexdag.
Elin å jag drog iväg till Ikea efter hennes skola, EG skulle vi bara köpa en ram till lillkusinens namngivningscermoni, men ja...hrmmff ni vet hur det stora stygga varuhuset is like...Kôrv å fika ingick naturligtvis.

Iälläfäll, från den ena sidan av stan till den andra -Lager 157. Köpte 5 grejor, säger inte för hur mycket Patrik! ;) men Det var bra grejor till ett resonabelt pris. Den här gången var det bara 10 min kö.
Hem till fredagssoftisch i soffan som alltid slutar med att jag somnar där och byter till säng vid typ 02.00...

Elin är bäst! (det gäller bara att hålla henne mätt, då är hon hur foglig som helst :) ) (gäller inte hårtvätt...där får man tjöta sig gul å blå för att det ska hända en gång i veckan typ...jag förstår inte...)
Love ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar